E-mail - filtrovaní nevyžádané pošty
Nevyžádaná pošta je automaticky označena textem "*****SPAM*****" na začátku předmětu nevyžádaného e-mailu. Ve webmailu lze jednoduše nastavit pravidlo pro přesunutí nevyžádaných zpráv do vybrané složky.
Nastavení nevyžádané pošty
-
Přihlašte se do aplikace Webmail, více zde.
-
V panelu akcí (pravá horní část) klepněte na tlačítko "Osobní nastavení"
-
V horním menu klikněte na záložku "Filtry"
-
V levém menu pro filtry klikněte na "SPAM" a zobrazí se pole pro nastavení filtru
-
V dolní sekci "Akce filtru" je k dispozici několik možností pro přesunutí nevyžádané pošty do zvolené složky. Doporučujeme vybrat možnost "Nevyžádaná pošta".
Dále se nabízí i možnost "Zahodit zprávu". Tuto možnost přímo nedoporučujeme, protože může dojít k případu, kdy je označena za spam i zpráva vyžádaná.
- Nastavení uložíte klepnutím na tlačítko "Uložit".